pondelok 22. apríla 2013

Takže začnem od začiatku
Chyby:
1. Ukvapený záver - v chovprodukte som zbadal akvárium za 11€ a povedal som si že ho chcem na druhý ďen som ho mal doma napustené, voda odstála výkend (to je dobre odparil sa chlór a pustili ťažké kovy) v v pondelok som šiel do chovproduktu kde som kúpil aquatan, rybu, krmivo (vločky)
2. o objovniciach som nič nevedel len to čo mi povedali predajcovia v akvaristikách ( http://www.akva.sk/predavaci-a-predavacky-v-akvaristickych-obchodoch-t14304.html) tu je to vysvetlené
3. nevhodné podmienky pre ryby - v akváriu som nemal nitrifikačné baktérie ktoré redukujú obsah dusitanov vo vode túto úlohu taktiež spĺňajú rastlinky

klady som nenašiel naozaj žiadne ani to len pekne nevyzerá :( idem prerábať a dávať 40l akvarium namiesto tohoto 20l z 20l bude rastlinné

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára